Nog 2 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Laurens en Linda - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen..... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Laurens en Linda - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen.....

Blijf op de hoogte en volg Laurens en Linda

21 September 2012 | Nederland, Groningen

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het al zover! Dan vertrekken we voor een reis van 8 weken naar Australie en Nieuw Zeeland! Eerst reizen we 5 weken door Australie en vervolgens 3 weken door Nieuw Zeeland.

We vertrekken zondag 23 september vanaf Amsterdam Schiphol naar Londen Heathrow en vanaf daar vliegen we (in een mega A380 vliegtuig!) via Singapore naar Sydney. Daar hopen we dinsdag 25 september goed en wel aan te komen.

We verblijven dan 4 dagen in Sydney. Daarna vliegen we 30 september naar Darwin vanwaar we een 9-daagse groepsreis maken naar Alice Springs.

Vervolgens vliegen we op 10 oktober van Alice Springs naar Cairns. Daar halen we ons camperbusje op en reizen we in 3 weken langs de oostkust naar Brisbane. Vanaf daar vliegen we op 30 oktober via Auckland, naar Christchurch op het Zuidereiland van Nieuw Zeeland.

We reizen daar een kleine 3 weken in een camperbusje van het Zuidereiland (met de veerboot) naar het Noordereiland en op 17 november vertrekken we vanaf Auckland weer naar huis.

We stappen dan over in Sydney, hebben weer een tussenstop in Singapore, stappen vervolgens nog een keer over in Frankfurt en hopen dan om 18 november weer te landen op Schiphol.

Maar natuurlijk gaan we voordat het alweer tijd is voor de terugreis volop genieten! We zijn druk bezig met het inpakken van de koffers, laatste dingetjes regelen en dan zijn wij er klaar voor!

Door het plaatsen van berichtjes op deze weblog zullen we proberen jullie op de hoogte te houden van het verloop van onze reis. We weten nu nog niet of we (regelmatig) internet zullen hebben, maar we zullen ons best doen wat van ons te laten horen.

• 21 September 2012 - 16:55

Wenny:

Prachtig dat we zo mogen meegenieten!
    Een heel fijne reis gewenst !
    Hartelijke groet,
    Wenny

• 21 September 2012 - 18:14

Freke:

He Linda & Laurens!

Leuk dat jullie reiservaringen gaan delen! Heb je nog een plekkie over in de koffer, dan kom ik heel snel langs!?
    Succes met pakken en ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes

• 21 September 2012 - 21:50

Peter H.:

laurens, linda,
    geniet lekker van jullie reis en de mooie omgevingen,
    groetjes peter en hermien.

• 21 September 2012 - 22:45

Jennie:

Lieve Linda & Laurens,

Fijn dat jullie ons op deze manier met jullie mee laten reizen.
    Nu nog even de puntjes op de I en dan straks lekker genieten.

Groetjes mama

• 22 September 2012 - 09:05

Lutske:

Dag Linda en Laurens,

Een goede vakantie en vluchten toegewenst, we gaan jullie volgen.

Leafs fan us,

Juckies

• 23 September 2012 - 15:42

Margo:

Laurens en Linda.

Van Harte wens ik jullie een goede reis en een heerlijke vakantie toe.
    Geniet met volle teugen.
    Wat fijn dat ik een beetje met jullie mag mee reizen en genieten.

Groetjes; Margo & Floortje.

• 23 September 2012 - 23:05

Roy En Hendrika:

Hoi Laurens en Linda,

Nu we dit schrijven, hangen jullie ergens in het luchtruim op weg naar jullie avontuur downunder! Heel veel plezier en we gaan zeker meegenieten van jullie verhalen!

Groetjes,
    Roy en Hendrika

• 24 September 2012 - 07:50

Michiel:

Hoi Laurens en Linda,

Ik heb Laurens net voor vertrek gemist, maar hierbij alsnog een ontzettend gave reis toegewenst! Leuk dat we de verhalen en mooie plaatjes kunnen volgen.

Veel plezier,
    Michiel

• 25 September 2012 - 07:54

Hotske:

Hoi Laurens en Linda,

Vandaag zullen jullie in Sidney landen.
    Ik wens jullie heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie verhalen, ik zal jullie zeker volgen.

Groetjes Hotske

• 25 September 2012 - 11:56

Jantine:

Hoi Linda en Laurens!!!
    Jullie zijn vast al geland op Sydney Airport! Ik zal regelmatig jullie spannende verhalen lezen!
    Linda, heel veel dank voor je kaartje en je weet wel....veel te gek!
    groetjes en veel liefs van Jantine

• 25 September 2012 - 11:57

Anja:

Eindelijk Australie....
    Nu begint het pas echt.
    Veel plezier.

Groetjes van us van de WMO

• 25 September 2012 - 23:32

Annet:

G'day Aussies!!

Leuk om nu jullie blog te lezen! Fijn dat jullie toch de vlucht vanaf Londen gehaald hebben en veilig zijn geland in Sydney! Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat met je kies en jullie lekker kunnen gaan genieten!! Benieuwd naar jullie volgende bericht! :) Have fun!!

Liefs Annet

• 26 September 2012 - 11:59

Heleen:

Hallo Linda en Laurens,
    Hartelijk dank voor de verrassing die ik vond! Lief, maar dat was toch niet nodig.... doe het graag!! Alles is hier goed.
    Geniet fijn samen!
    Groetjes, Heleen

• 27 September 2012 - 11:10

Lieske:

Hallo Linda en Laurens,

Bedankt voor je kaart op mn verjaardag; erg leuk om van jullie te horen!
    Wauw, wat een reis zijn jullie aan het maken; gaaf! Leuk ook om je blog te lezen. K ga jullie volgen; ben benieuwd naar alle avonturen! :-D Nu het hier steeds herfstiger wordt, gaan jullie richting de zomer...tsjonge, k ben wel een beetje jaloers. ;)
    Met ons gaat het goed! K ben verwend op mn verjaardag; Laurens had de slingers opgehangen en op bed voor me gezongen. Op mn werk een kinderfeestje gevierd en 's avonds met familie gegeten (Hanneke kwam logeren :). Het getrouwde leven bevalt goed! K vind steeds meer mn plekje in A'foort en langzaam maar zeker verreist onze nieuwbouwwoning; ook leuk om dat proces mee te maken.
    Heel veel plezier op reis; lekker van genieten!

Liefs, Lieske en ook van Laurens natuurlijk ;)

• 29 September 2012 - 20:25

Frieda:

Lieve kinderen
    Een goede voort zetting van jullie reis gewenst.
    Geniet er van!
    Liefs, papa en mama L

• 02 Oktober 2012 - 15:28

Vincenzo Graziadio:

Enjoy your big australian adventure!