Going Down Under! - Reisverslagen van Laurens en Linda - WaarBenJij.nu Going Down Under! - Reisverslagen van Laurens en Linda - WaarBenJij.nu
Going Down Under!

We vertrekken zondag 23 september 2012 vanaf Schiphol voor een reis van 8 weken naar Australie en Nieuw Zeeland. Eerst reizen we 5 weken door Australie en vervolgens 3 weken door Nieuw Zeeland.

We vliegen 23 september vanaf Amsterdam Schiphol naar Londen Heathrow en van daar vliegen we door via Singapore naar Sydney. Daar komen we dinsdag 25 september aan.

We verblijven dan 4 dagen in Sydney. Daarna vliegen we 30 september naar Darwin waar we een 9-daagse groepsreis maken naar Alice Springs.

Vervolgens vliegen we 10 oktober van Alice Springs naar Cairns. Daar halen we ons camperbusje op en reizen we in 3 weken langs de oostkust naar Brisbane. Van daar vliegen we 30 oktober via Auckland, naar Christchurch op het Zuidereiland van Nieuw Zeeland.

We reizen daar weer een kleine 3 weken in een camperbusje van het Zuidereiland met de veerboot naar het Noordereiland en op 17 november vertrekken we vanaf Auckland weer naar huis.

We stappen dan over in Sydney, hebben weer een tussenstop in Singapore, stappen vervolgens nog een keer over in Frankfurt en hopen dan om 18 november weer te landen op Schiphol.